آنجلوتی: نمی دانم در سر دی ماریا چه می گذرد

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :21:37

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی رفت سوپرجام اسپانیا مقابل اتلتیکو که فردا ساعت 23 به وقت محلی در سانتیاگو برنابئو برگزار می شود؛ شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادا:

کارلو آنچلوتی


فیکس بازی کردن کاسیاس در سوپرجام و لالیگا

بله، ایکر فردا درون دروازه می ایستد.او به خوبی تمرین کرده و مورد اعتماد همه بازیکنان قراردارد. در مورد لالیگا بعدا صحبت خواهیم کرد


امکان دارد که روز جمعه ناواس درون دروازه بایستد؟

نمی دانم . از الان در مورد بازی برگشت صحبت نمی کنم


دی ماریا

دی ماریا هم مثل باقی بازیکنان برای این بازی آماده است.می تواند از ابتدا برای ما بازی کند . شانس بازی کردن او مثل دیگر بازیکنان است.فردا یک گروه بازی می کنند و جمعه ممکن است تغییراتی داشته باشیم


ژابی بازی می کند؟

بنا به دلایل بسیاری،در مورد ترکیب نهایی هنوز تصمیمی نگرفته ام.هنوز به کسی در مورد این مساله چیزی نگفته ام. هر زمان تشخیص بدهم؛ آن را به بازیکنان اعلام خواهم کرد


اتلتیکو مادرید

معتقدم که اتلتیکو کمی تغییر کرده و بازیکنان مهمی خریده است. مثل همیشه حریفی سرسخت برای ما محسوب می شود.بازی پیچیده ای خواهد شد.به مانند بازی های سال گذشته.


کروس و جیمز در سوپرجام اروپا به میدان رفتند.عملکرد کروس بهتر از جیمز نبود؟

معتقدم که جیمز هم مثل دیگر بازیکنان بازی خوبی ارائه داد.پست بازی او در مقابل سویا تغییر کرده بود و در ابتدا کمی سردرگم بود. او را در این پست آزمایش کردیم ولی معتقدم که او در مناطق دیگر زمین نیز می تواند بازی کند.


دلیل جدایی لوپس ورزشی بود؟

لوپس خودش تصمیم گرفت که به میلان برود.هیچکس او را مجبور به این کار نکرد. هیچ مساله غیرورزشی در این امر دخیل نبود.سال گذشته دو دروازه بان عالی در اختیار داشتیم. امسال هم همینطور.


در مورد تغییر سیستم فکری کرده اید؟

به تغییر سیستم فکر نکرده ام.به همان شیوه سال گذشته بازی خواهیم کرد.ممکن است به فراخور یک بازی، تغییر سیستم را شاهد باشیم.اما ایده اصلی بازی ما با سال گذشته تفاوتی نکرده است.


ممکن است اتفاقی که سال گذشته در مورد اوزیل رخ داد امسال هم برای دی ماریا تکرار شود؟(فروش اوزیل در ساعت پایانی فصل نقل و انتقالات به آرسنال)

موضوع اوزیل را به یاد نمی آورم. ترجیح می دهم وارد این بحث نشوم چرا که تمرکزم روی تیم را از دست خواهم داد. نمی دانم تصمیم نهایی دی ماریا چه خواهد بود و در سر او چه می گذرد. او برای بازی مقابل اتلتیکو آماده است و مثل همیشه می تواند به ما کمک کند.تا روز 31 آگوست اوضاع به همین منوال است. چه او برود چه بماند؛ چند روز بعد از این تاریخ، همه چیز به حالت طبیعی خود باز خواهد گشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: